torstai 24. heinäkuuta 2008

Iloa päivääsi

Tässä edellisen sunnuntai-illan tuotos, vein tämän tuliaisten mukana poikakaverin vanhemmille. Ilahtuivat kovasti :)

Ja tässä vähän toisesta kulmasta.

Korttipohja Sinellistä, taustapaperi Tiimarista, nauhat Crafticasta, kukat ja kirjainleimat Finnstamperista.

En siis malttanut jättää leimakuvien värittelyä sikseen vaan sitkeästi yrittää noilla mun akvarelliväreillä (Stabilo Aquacolor). En mä ihan tyytyväinen ole vieläkään kuvan värien laatuun, mutta kyllä se tuossa kortissa menee. Jotenkin mun siveltimellä tulee liikaa vettä ja muutenkaan väri ei leviä tasaisesti. Jatkoa varten tilasin just Finnstamperista säiliökyniä, ne on varmasti parempia kuin toi mun surkea vesivärisivellin.

Ja pitihän sitä sortua tänään Suomalaisessa kun Promarkerit olivat tarjouksessa 12,90 / 5 kpl. Ei ole iso hinta siitä, että pääsee vähän kokeilemaan. Ja yksi tusseista on musta, ja mulla ei ollutkaan hyvää mustaa tussia, joten jos en tykkääkään noista, niin ainakin se sitten jää käyttöön. Uskon kyllä että harjoituksen jälkeen ne voisi olla mun juttu. Mutta katsotaan, eihän noilla viidellä pääse vielä isoa leimakuvaa värittämään, mutta jotain pientä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti